A DVSC keddi sajtótájékoztatóján bemutatták az egységes sportmárkanévhez tartozó emblémákat, címert és hívószavakat. Az eseményen Szabó Péter, az igazgatótanács elnöke, Ábrók Zsolt, ügyvezető és az arculatot „megálmodó” Nagoo marketingcég képviselője, Kádár Gergely vett részt.
Szabó Péter kifejtette, a szervezeti átalakítás hosszú időt vesz igénybe, az egységes brand kialakítása azonban jelentőségteljes mérföldkő az összevonás folyamatában. Ábrók Zsolt az arculat vizuális elemeinek kialakítását igénylő szakértelmet hangsúlyozta. Az ügyvezető szerint különösen fontos, hogy a Loki múltját, hagyományait magában hordozza az új arculat. A frissen elkészült címert, logókat pedig már Kádár Gergely, a vizuális munkálatokat végző Nagoo marketingvállalat képviselője leplezte le. No, de mit is jelent a közvéleményt látszólag jócskán megosztó, ám a legfontosabb piros-fehér elemeket korántsem nélkülöző profil konkrétan?
A márka új alapját a szárnyaskerék absztrakt, letisztult, elegáns formája adja. Az arany szín helyett még több piros-fehér árnyalattal készült az új dizájn. Ez a szimbólum kerül majd az ajándékboltban megvásárolható termékekre is. Az akadémiák címerének közepén szintén e jelkép látható. Az egységesített márka elnevezése pedig „LOKI” lesz. A kézilabda és a labdarúgó akadémia címere gyakorlatilag megegyezik. Egyetlen apró ponton mégis különböznek majd, hiszen a „DEBRECEN” és „DVSC” felirattal díszített pajzs alatt az adott akadémia neve olvasható. A felnőtt csapatok címere nem változik, a kézis lányok és a focisták tehát az eddig megszokott kör- és háromszögalakú logót viselik a szívükön. Az egységes DVSC létrehozásának elengedhetetlen lépése továbbá a Loki közösségi média- és webfelületeinek összevonása, a tévéműsorok egységesítése és az egész klubstruktúra, márka működését biztosító közös iroda. Debrecen kétágú piros-fehér történelme tehát egy újabb hatalmas mérföldkőhöz érkezett az egy, közös célhoz vezető úton.
Barna Marci
Új hozzászólás