Telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak számára rendeztek hangszépségversenyt, immár ötödik alkalommal.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, a Kreatívval és a Petőfi Rádióval együttműködésben kiírt megmérettetésére több mint 120 nevezés érkezett, amelynek majdnem a fele az E.ON Magyarország kollégáinak hangfelvétele volt. Olyan nagy cégek versenyeztek még, mint a DHL Expressz, az Erste Bank, az Invitel, a Protocall, a Schibsted Hungary és a UPC Magyarország. Idén csaknem 40 férfihangot is meghallgathatott az előzsűri.
A döntőbe jutott 10-10 legjobb férfi és női hangra egy hétig lehetett szavazni a Kreatív.hu oldalon. A zsűri tagjai a döntősök közül egy-egy szakmai különdíjra érdemes versenyzőt is kiválasztottak.
Női hang kategóriában a közönségszavazatok alapján harmadik lett Nagyné Szőke Krisztina, az E.On ügyfélszolgálat munkatársa. Vele beszélgettünk.
- Úgy tudom, önnek jelentős rádiós múltja van.
- Tizenhét éves voltam, amikor indult a kereskedelmi rádiózás. Városunkban a Debrecen rádiónak volt egy kereskedelmi adása, naponta délután fél öttől fél nyolcig. Ez a rádió meghirdetett egy pályázatot, hogy reklám hangot keres. Tizenhét éves gimnazista lányként gondoltam egyet és jelentkeztem reklám hangnak. Mind a három előselejtezőn túljutottam, és végül én lettem a rádió reklám hangja. Ezután következett a kereskedelmi rádiók fénykora. Ekkor indult a huszonnégy órás sugárzású kereskedelmi adók tömkelege. Debrecenben a City volt az első. Véletlenül pont abban a lépcsőházban volt a stúdiójuk, ahol én laktam. Ebben a rádióban már hírszerkesztő, hírolvasóként dolgoztam az egyetem mellett. Akkor már Debreceni Agráregyetem kereskedelem, marketing és általános agrármérnök szakára jártam. Dolgoztam még többek között az Univerzum rádióban, a Rádió 1-ben is.
- A versenyen mindenki ugyanazt a szöveget kapta?
- Az elődöntőben igen. Itt, egy általános műsorismertetőt kellett felolvasni. A második fordulóban már különböző szövegeket kaptunk.
- Mi a konkrét feladata az E.ON-nál?
- Ügyfélszolgálati területi referensként dolgozom az EON-nál. Én és még hét szakmai támogató kollegámmal gyakorlatilag négyszáz ügyfélszolgálati munkatársnak nyújtunk segítséget. Közvetlenül nem érintkezem az ügyfeleinkkel. Viszont az én hangomat hallják a telefonos menürendszer felületén. Szóval, én vagyok az, aki senkivel sem beszélek, mégis minden ügyfél találkozik a hangommal.
- Mennyire lendítheti meg a rádiós karrierjét ez a díj?
- Mindketten tudjuk jól, a médiában a babérok nem vidéken teremnek. Most még nem lehet pontosan tudni, milyen hozadéka lesz még, vagy pontosabban lehet még ennek a harmadik helynek.
- Hol volt a díjátadó ünnepség?
- Budapesten a Gresham palota melletti, Ötkert nevezetű szórakozóhelyen. Itt Szabó Dávid Güntertől vehettem át az oklevelemet, ami már a munkahelyem falát ékesíti.
Eredmények:
Nők:
1. Darvas Viktória Éva / UPC Magyarország
2. Mácsai Krisztina / ClearWater
3. Nagyné Szőke Krisztina / E.On ügyfélszolgálat
Férfiak:
1. Varga Zsolt / Magyar Telekom
2. Kovács Gergely / Telenor
3. Gintner Máté / Instrum Justitia Zrt.
Nagyné Szőke Kriszta hangja ezen a linken halható:
https://soundcloud.com/kreativmag/nagyne-szoke-krisztina
dalnoky
Új hozzászólás