A Volkswagennek is szállít alkatrészeket Téglás

Téglás, 2014. augusztus 15., péntek (MTI) - Bővítette beszállítói körét, s immár a Volkswagennek is szállít alkatrészeket a téglási HAJDU Autotechnika Ipari Zrt. - közölte az autóipari alkatrészeket gyártó vállalkozás vezérigazgató-helyettese pénteken az MTI-vel.

Harsányi József elmondta: a cégük által gyártott termékeket eddig is több prémium márkába - BMW, Audi, Mercedes, Volvo, Ferrari, Rolls-Royce - építették be. Most egy hosszú és időigényes folyamat eredményeként a Volkswagen A.G.-val (VW A.G.) is sikerült üzleti megállapodást kötni, s a további kapcsolatbővítést megalapozni - fűzte hozzá.

A VW A.G. a napokban auditálta a HAJDU Autotechnika Zrt. tevékenységét. Ennek eredményeként a vállalkozás „Green” kategória minősítést ért el, aminek a birtokában széria alkatrészek beszállítására jogosult - ismertette a részleteket a vezérigazgató-helyettes, megjegyezve: a szerződés alapján a cégük szerszámokat is tervez és készít a VW A.G. számára, amelyekkel az új, B8 típusú VW Passat személygépkocsik kipufogó rendszeréhez fog alkatrészeket gyártani.

A projekt eredményeként a vállalkozás árbevétele jelentős, évi több tízmilliós nagyságrenddel fog nőni - tette hozzá Harsányi József kiemelve, hogy az idén árbevételük várhatóan meghaladja az ötmilliárd forintot.

A HAJDU Cégcsoport tagjaként 2005-ben alakult vállalkozás jelenleg 180 dolgozót foglalkoztat, ötödük felsőfokú végzettségű. Fontosnak tartják dolgozóik szakmai ismereteinek folyamatos bővítését: az idén a TÁMOP keretében 10 millió forint európai uniós támogatást nyertek, amiből autóipari minőségtechnikai oktatásokat és szervezeti kultúrafejlesztő tréningeket szerveznek dolgozóiknak - jelezte Harsányi József.

Elmondta azt is, hogy az első fél évben az üzletág - a tavaly őszi profilbővítéssel, a haszongépjármű iparági érdekeltség és a szerszámüzemi fejlesztés eredményeként - 51 százalékkal növelte exportját, az árbevételük pedig  20 százalékkal, adózás előtti eredményük 18 százalékkal magasabb, mint 2013 hasonló időszakában.

A cég dinamikus fejlődését segítette a vállalkozás vezetőinek stratégiai tervezése, a vállalat rugalmassága, amivel a recesszió alatt is új piacokat hódított meg. A válság hatására ugyanis az értékesítés a gépjárműipar alsó szegmensében esett vissza, a felső- és luxus kategóriás gépkocsik eladását tekintve kis mértékben nőtt. A HAJDU Autotechnika Zrt. pedig elsősorban a felső- és prémium kategóriás márkákban érdekelt - mondta el az MTI-nek Harsányi József vezérigazgató-helyettes.

Új hozzászólás

Plain text

  • A HTML jelölők használata nem megengedett.
  • A webcímek és email címek automatikusan kattintható hivatkozásokká alakulnak.
  • A sorokat és bekezdéseket a rendszer automatikusan felismeri.
CAPTCHA
Ez a kérdés teszteli, hogy vajon ember-e a látogató, valamint megelőzi az automatikus kéretlen üzenetek beküldését.
Kép CAPTCHA
Be kell írni a képen látható karaktereket.